|
Předchozí |
Zpět |
Následující |
|
|
Na přelomu 60. a 70. let bylo naplánováno pokračování dráhy až do Gargantilly del Lozoya. Stavba byla dokonce započata ražbou tunelu Cotos, který však nikdy nebyl proražen pod sedlem až na druhou stranu. Jde tedy o vzácný slepý tunel s jediným portálem. V současnosti je uzamčen plechovými vraty a slouží jako depo pro dieselovou pracovní lokomotivu, která se tu skrývá pro případ potřeby prohranovat sněhové závěje na hřebeni. Foto pořízeno pod vraty.San Ildefonso, ESP 9. 10. 2021 |
|
   |
| | Koupit obrázek |
|
|
Předchozí |
Zpět |
Následující |
|
|
Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.
|
|
Citace: Kalina, J., Horáková, D., Kuchař, J., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit.
2025-12-28] Dostupné z: https://www.spravnym.smerem.cz/obrazek/Temata/Cotos_zst/cotos_zst_10.jpg&typzarizeni=m.
|
|
Desktopová verze | Mobilní verze |